top of page

למה כשחיים ברוגע כלכלי ההכנסות מתחילות לגדול?


**טריגר- פוסט קצת רוחניקי הפעם (כלכלנית פלוס כבר אמרנו? 😉 )

לאחרונה יצא לי להכיר את המושג :"תודעת שפע" או " תודעת היש". עד לאחרונה לא הכרתי את המושג אבל כששמעתי אותו בפעם הראשונה זה פשוט הסתדר לי, מיד הבנתי, ללא שום הסבר, מה זה אומר.

אז מה זה בעצם תודעת שפע? אנשים בעלי תודעת שפע הם אנשים שלא דואגים בעניין של כסף, הם יודעים שהכל יסתדר ושהיקום יעזור להם לחיות ברווחה. ויש הרבה מטפלים ומטופלים בשיטת ה-NLP שאומרים שזה פשוט עובד. בגדול זה אומר שכאתה לא מפחד מלהתעסק עם כסף ומאמין שהדברים יסתדרו, אתה מאפשר לכסף פשוט לזרום אליך. התורה היא כמובן הרבה יותר מעמיקה ומרתקת (אני ממש ממליצה לכם לחקור את הענין) אבל זאת התמצית בעיני.

ולמה אני כל כך מתחברת לזה ומאמינה בזה?

1️⃣ כי אני בעצמי חווה את זה בשנה האחרונה. כשהחלטתי על שינוי מקצועי זה היה ברור שבזמן הקרוב ההכנסות בבית ירדו משמעותית. אבל כל כך הייתי בטוחה בדרך, שבעלי ואני החלטנו ש'יהיה בסדר' ושנצליח להתמודד עם העניין מהפן הכלכלי. האמנו שזה מספיק חשוב בשביל שנחיה ממה שיש ובאמת ידענו והאמנו שהכל יסתדר. וכך היה. בנוסף לזה שלא עבדתי בתשלום בזמן הזה, גם הייתי צריכה לשלם על הלימודים וצלחנו את זה. ולמרבה הפלא, אפילו די בקלות ומבלי לאכול את החסכונות או לקחת התחייבויות נוספות על עצמנו...💫

2️⃣️ בשנה האחרונה, עם הלקוחות שלי, קורה דבר מדהים. ברגע שהם לוקחים שליטה על ההוצאות, מתחילים לחיות ברווחה וברוגע עם מה שיש פתאום ההכנסות שלהם מתחילות לגדול. פתאום מתחילים להגיע סכומי כסף מכל מיני מקומות. פתאום מגלים שיש להם עוד חסכונות. הזוי!!! בפעם הראשונה שלקוחה סיפרה לי על כך שפתאום הבוס הודיע לה על העלאה, שמחתי ופשוט חשבתי שזה מקרי. בפעם השניה שלקוחה עצמאית סיפרה לי שפתאום יש זרם של פרויקטים שנכנסים אליה חייכתי, שמחתי וכבר הרמתי גבה. עכשיו זה כבר ממש לא מוזר לי שלקוח מתקשר לספר לי שקיבל העלאה, או שלקוחה מספרת לי שההורים רוצים לעזור לה לקנות דירה או שפתאום לקוחה מגלה שביטוח לאומי שלח לה מכתב שמגיע לה כסף. 💫

תקשיבו זה הזוי אבל זה אמיתי לגמרי!!!!

אז כמובן, שאני לא יכולה להתחייב שלכולם זה יקרה. אבל סטטיסטית זה קורה מסביבי המון ופתאום לקוחות שהחליטו שהם חוסכים X ש"ח בחודש מצליחים לחסוך יותר (אלה אותם הלקוחות שלפני כמה חודשים עוד הגדילו את המינוס בכל חודש).

אז אני לא יכולה להתחייב אבל לי זה ממש מסתדר וזה גם מתאים למשהו שקראתי פעם ש"מחקרים מראים שאנשים ללא דאגות כלכליות מרוויחים יותר".

אז זה יכול להיות מהסיבה הפשוטה שככל שיש לנו פחות דאגות כלכליות אנחנו פשוט עובדים יותר טוב. אנחנו יעילים וחדים יותר, הסביבה מרגישה את זה ואז אנחנו מתוגמלים בהתאם.

וזה יכול להיות גם מהסיבה הרוחנית יותר שאומרת שאם אנחנו דואגים בעצמנו לרווחה הכלכלית שלנו (ע"י לקיחת שליטה על ההוצאות והתקציב שלנו) היקום כבר מוצא את הדרך לעזור לנו גם.

אז לא משנה אם אתם מדעיים או רוחניים יותר בואו ניקח אחריות על התקציב ועל ההוצאות שלנו ונאפשר לכל השפע שיש בעולם לזרום אלינו. כי זה באמת מגיע לנו.

ואגב, שפע אומר שיש מספיק לכולם. אז לא משנה אם מסביבנו יש מצליחים, עשירים, יפים ואמיצים תפרגנו להם כי יש מספיק גם לכם.

שתהיה שבת חמימה ומהממת עם הרבה בריאות ושפע מסביבנו🙏

איתכם ובשבילכם סמדר 💚

Smadar Givaty


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page