top of page

עשרת השלבים הכלכליים לקראת החופשה הבאה שלכם


(אני מבטיחה לכם שזה ממש לא מסובך)

נכון שגם אתם שומעים ורואים שכולם טסים כל הזמן? גם אתם תוהים "איך זה יכול להיות ומאיפה יש להם כסף לזה"? רוצים גם?

אם עניתם לפחות פעמיים "כן" הפוסט הזה הוא בשבילכם.

בואו נראה מהם עשרת השלבים לתכנון נכון של החופשה הבאה שלכם ומבלי לשלם על זה בריבית דריבית (תרתי משמע) אחרי שחוזרים:

שלב 1- בוחרים יעד והרכב נוסעים - מחליטים על המדינה בה רוצים לבקר, אטרקציות שרוצים לראות, לכמה זמן רוצים לנסוע וכמובן מי נוסע.

שלב 2- מחליטים על התקופה בה רוצים לטוס- מנסים למצוא מספר תקופות בהן מתאימה החופשה לכל הנוסעים (עדיף למצוא תקופות שאינן שיא העונה ולא יהיו הכי יקרות לכיס, מצד שני אנחנו רוצים מזג אויר טוב ולהפסיד כמה שפחות ימי עבודה).

שלב 3- מבררים עלויות טיול שכזה - ניתן לברר עם חברים, בקבוצות יעודיות בפייס ובבלוגים - תופתעו לגלות כמה נתוני עלויות יש בידי אנשים וכמה בשמחה הם ישתפו אתכם (חלקם אפילו ישלחו לכם אקסלים מפורטים עם פירוט עלויות לכל יום/ אטרקציה).

שלב 4- להחליט על הסכום אותו אתם מקצים לטיול- בהתאם לעלויות שאספתם מאחרים ובהתאם להתאמות הנדרשות לטיול שלכם. שתי הערות: 1. לא לשכוח להוסיף תקציב קניות לעלויות. 2. אחרי שחישבתם והגעתם לסכום הסופי תוסיפו עוד 15% לבלת"מ (הוצאות בלתי מתוכננות).

שלב 5- מתכננים את החסכון לטיול- לטיול הזה אנחנו נוסעים עם הכסף שיש לנו, לא עם הלוואה או ע"י הגדלת המינוס. לכן, אנחנו צריכים להבין על מה אנחנו מוותרים בחודשים הקרובים עד הטיול כך שיתפנה לנו כסף לחסכון לטיול (מדגישה- גם כשאנחנו חוסכים לטיול אנחנו נשארים מאוזנים ולא מוציאים יותר ממה שמכניסים). יושבים עם אקסל, מחשבים הכנסות מול הוצאות חודשיות, כשבתוך ההוצאות נכנס סעיף חדש והוא "חסכון לטיול בחו"ל" בגובה החלק היחסי לפי כמות החודשים שנשארו לנו עד הנסיעה.

שלב 6 - מתחילים לחסוך לטיול- פותחים בבנק פק"מ יעודי ובכל חודש מעבירים בהוראת קבע את הסכום עליו החלטנו בסעיף "חסכון לטיול בחו"ל" בשלב 5. בכל חודש מוודאים שהחסכון לטיול לא הכניס אותנו למינוס.

שלב 7 - מחפשים ומזמינים טיסות ומקומות לינה - היום עם כל חברות הלואו קוסט והאתרים ההשוואתיים ברשת, ככל שמזמינים מוקדם יותר וככל שמקדישים זמן לחיפוש ניתן להוזיל משמעותית עלויות אלה. (שלב 7 קורה במקביל לשלב 6 ואף נותן לו מוטיבציה).

שלב 8 - מעמיקים ידע על היעד, מפנטזים, מתרגשים ומתחילים לארוז.

שלב 9 - טסים, מבלים, קונים ונהנים והכל מכסף שחסכנו בפק"מ היעודי.

שלב 10- חוזרים בשלום, משתפים תמונות ומתחילים לתכנן את הנסיעה הבאה:-)

שתהיה טיסה נעימה לכולנו והרבה חוויות מהנות.

איתכם ובשבילכם 💚 Smadar Givaty 054-2428503

**בתמונה- פריז המהממת


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page