top of page

חסכון בהוצאות - מאיפה מתחילים


אם גם אתם רוצים לחסוך בהוצאות ולא יודעים מאיפה להתחיל הפוסט הזה בדיוק בשבילכם !

אתמול הייתי בפגישה ראשונה עם בחורה מהממת. הדבר הראשון שהיא אמרה לי כשהתיישבנו זה שהיא מאוד רוצה ומוכנה לקצץ בהוצאות אבל היא לא יודעת מאיפה להתחיל. החלום שלה הוא לקבל שליטה על הכסף שלה. ישר התאהבתי 💚

הרגשתי שהיא תמצתה בפשטות ובבהירות את מה שיוצא מכל הזוגות/ משפחות איתם אני עובדת.

מי שמגיע אלי, ברוב המקרים, כבר יודע שהוא חייב שינוי וגם רוצה אותו. כולם כבר יודעים שאם מגיעים אלי זה אומר לעבוד קשה! להתחיל לחשוב ולקבל החלטות על מה מוציאים את הכסף שלנו, להציב יעדים ולעמוד בהם.

אין פה קסמים💫 בדיוק כמו שמפסיקים לעשן, חייבים לרצות את זה אבל ממש ממש לרצות את זה.

אז מה הבעיה? למה בעצם אנשים לא עושים את זה לבד?

כי מסתבר שבמדינת ישראל 2017 רוב המשפחות פשוט לא יודעות לאן הולך הכסף שלהן. אז איך אפשר להחליט שחוסכים או מתאזנים אם בכלל לא יודעים על מה וכמה מוציאים?

ומה אני מציעה בנדון?

1️⃣️ אם אתם מצליחים לבד, מצוין!

שבו עם דפי החשבון שלכם, פירוט כרטיסי האשראי, ותמפו אחורה על מה יוצא לכם הכסף ואז תקבלו החלטה האם מתאים לכם להוציא סכומים כאלה על הסעיפים האלה ואם לא אז תבנו לכם תקציב חדש שתואם את היעדים, הערכים והרצונות שלכם ותעמדו בו!

2️⃣️ אם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה, תתקשרו אלי ונתאם שתי פגישות. בפגישות האלה נמפה את מכלול ההוצאות שלכם אל מול ההכנסות (באותה הזדמנות נסתכל גם על נכסים מול התחייבויות). נדבר על השאיפות הכלכליות שלכם ונתאים לכם תקציב ויעדים שתואמים לכך. אחרי שתי הפגישות האלה תדעו כבר איך לחסוך ולהתנהל נכון כלכלית.

מאחלת לכם בהצלחה בכל דרך בה תבחרו ואני כאן,

איתכם ובשבילכם בכל אחת מהן שתהיה שבת נפלאה 🙏 סמדר 054-2428503 💚

Smadar Givaty


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page