top of page

מתנות ימי הולדת - אין צורך להשתולל


מתנות ימי הולדת לילדים - הגיע הזמן להתאים את התקציב למצב הכלכלי ועל הדרך גם לשמח את ההורים🎁.

שתפו את הפוסט ונגרום לשינוי המתבקש 🙏

כשאני יושבת עם משפחות על מיפוי ההוצאות תמיד מגיעים לשלב המתנות לימי הולדת וגם פה אני מגלה שונות גדולה בין משפחה למשפחה ובין אזור לאזור.

בסעיף מתנות לימי הולדת נכנסות כל המתנות שאנחנו קונים לחברים של הילדים שלנו למסיבות ימי ההולדת ופה מתחיל חישוב של מספר הילדים בבית כפול כמות הילדים בכיתה (כפול 80%) כפול מחיר מתנה לכל ילד- בקיצור - הון!!!

אני הראשונה שבעד חגיגות, מסיבות ומתנות אבל עדיין אי אפשר להתעלם מהמצב בו אנו חיים היום כשמצד אחד קשה לרובנו לסיים את החודש בפלוס תקציבי ומצד שני כמעט בכל בית אליו אני מגיעה ההורים אומרים שהבית עמוס במשחקים והילדים ממש לא צריכים יותר כלום.

אז למה עדיין, אנחנו מרגישים צורך לקנות מתנות קטנות ויקרות לימי הולדת כשאנחנו הרי יודעים ש:

1️⃣️ ילד היומהולדת ישחק במתנה הזאת אולי שעה (במקרה הטוב). הרי מה כבר אפשר לקנות ב-30-50 ש"ח.

2️⃣️ אם הילדים שלנו היו מקבלים את המתנה הזאת היינו מתבאסים כי כבר אין לנו איפה לאחסן אותה ולילדים שלנו אין מספיק שעות ערות ביממה בשביל לשחק עם כל מה שיש להם.

ומה קורה אצלנו בכיתה?🎖️

בסופ"ש הקרוב מתוכננת לבן שלי מסיבת יומהולדת עם עוד שני חברים לכיתה וכשעלה הרעיון מצד ההורים בכיתה להתארגן על מתנה משותפת מטעם כל החברים אני מודה שהקלה גדולה התגנבה אל ליבי, משלוש סיבות:

1️⃣️ ידעתי שמתנה משותפת מוזילה עלויות לכל משתתף ואני האחרונה שרוצה להעיק בהוצאה כבדה על מישהו אחר בגלל שאני החלטתי לחגוג לבן שלי עם הכיתה. 2️⃣️ עכשיו יש לי הזדמנות לבקש משהו שיקנו בכסף שנאסף. משהו גדול ומשמעותי שהילד שלי רוצה וגם צריך (במקרה שלנו בחרנו בקורקינט ונעלי כדורגל⚽) 3️⃣️ אני יודעת ששלושים הורים מודים לי עכשיו על שלא היו צריכים לשבור את הראש באיזה "קשקוש" לקנות לילד היומהולדת, ומתי הם גם יספיקו ללכת לקנות...😉

יש לי הרגשה שאני לא ההורה היחיד שישמח שילדו יקבל מתנה אחת גדולה (או כמה קטנות אבל שוות) במקום שלושים מתנות שיעמיסו על הבית וימסרו בהזדמנות הראשונה לגן הילדים הקרוב וגם על הדרך לחסוך בהוצאות ובטרטור של כולם.

מה אתם אומרים? אתם בעניין?

בואו נחליט שאנחנו עוברים למתנות משותפות ומקצים לכך סכום מינימלי (אצלנו הוחלט על 30 ש"ח לילד ולדעתי אפשר גם להחליט על פחות), נתייעץ עם ההורים ונקנה מתנות משמעותיות שיהיו שמישות לילד וגם יקלו על ההורים (כלכלית ואחסונית😊). היום בעידן האפליקציות של העברת הכספים זה גם ממש פשוט.

אז אם אתם מאמינים בשיטה תשתפו את הפוסט הזה כמה שיותר ובואו נגרום לשינוי, כי משפחה עם שני ילדים בגילאים הרלוונטים שרגילה לקנות מתנה ב-50 ש"ח (ותאמינו לי שיש כאלה) יכולה לחסוך במקרה כזה כ-1,200 ש"ח בשנה ואני מבטיחה לכם שאף ילד לא יפסיד מזה (לדעתי אף להפך)

ואם מצבכם הכלכלי מצוין ו/או הילד הספציפי שחוגג הוא חבר טוב של הילד שלכם ואתם רוצים לקנות לו מתנה בנפרד זה גם אפשרי אבל לפחות שתהיה את האפשרות להצטרף לרכישה קבוצתית.

מה אתם אומרים? עושים את זה?

שיתחיל שבוע נפלא רק עם שמחות וחגיגות🙏🎈🎉

אתכם ובשבילכם סמדר 💚

Smadar Givaty


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page