top of page

יום הולדת יצירתית


בשבת האחרונה גיליתי שעם קצת יצירתיות אפשר לארגן מסיבת יומהולדת מוצלחת במיוחד גם בתקציב שפוי

בנובמבר האוצר שלי הגיע לגיל שמונה 🎂 כמו בכל שנה, חודשיים לפני הוא התחיל לדבר על כך שהוא רוצה לחגוג עם החברים (כמו אמא שלו, הבחור חובב ארועים ומסיבות 🎈🎈)

ואני נאלצתי להזכיר לו שהשנה אין תקציב לחגיגה גדולה. שני האוצרות שלי יודעים שהתקציב המשפחתי שלנו מאפשר חגיגה עם החברים פעם בשנתיים זאת מאחר והחגיגות האלה מאוד יקרות ויש עוד דברים שאנחנו רוצים לעשות בכסף שלנו.

החמוד העלה רעיון מקורי ויצירתי שהפעם נפעיל חגיגת יומהולדת בעצמנו בסגנון "חפשו את המטמון ברחבי השכונה" ובכך נחסוך בעלויות. מה אומר- הילד גאון! 😀

אז שאלתי את האמא איתה חגגנו בשנה שעברה אם הם רוצים להצטרף. ולא רק שקיבלתי תשובה חיובית היא גם צירפה עוד אמא לחגיגה (תרתי משמע😉 )

בחודש האחרון ההתרגשות היתה בשיאה. האוצר התרגש שאנחנו חוגגים לו כמו שרצה ועוד עם החברים הטובים שלו ואנחנו האמהות מאושרות מ"מוחנו הקודח" ברעיונות אינסופיים לגבי ההפעלה הצפויה.

אתמול זה קרה, 30 ילדים מקסימים הגיעו לחגוג איתנו יומהולדת🎉🎉🎉

נפגשנו בגינה השכונתית אותה קישטנו בבלונים ובשולחן ממתקים.

התחלנו בהגרלה בה כל ילד הוציא פתק מכובע שאומר לו לאיזה צבע של קבוצה הוא שייך ואז ילד היומהולדת שהוא "ראש הקבוצה" הרלוונטית נתן לו חולצה של הקבוצה שלו.

מהגינה יצאו שלוש קבוצות בהדרכה של האבות והאחים/ות הגדולים/ות לסיור משימות וכתבי חידה ברחבי השכונה וביקרו בשמונה תחנות שונות. בתחנות ביצעו משימות שונות לטובת קבלת כתב החידה שהפתרון שלו הוביל לתחנה הבאה.

לאחר שעה וחצי חזרו לתחנה האחרונה, שהיתה גם מקום המפגש הראשוני, בה חיכתה להם מפה של הגינה עם סימון של מיקום תיבת האוצר 📜

כשמצאו את תיבת האוצר פתחו אותה בקריאות שמחה ושם חיכו להם הפתעות כיפיות.

לאחר מכן חילקנו פיצות וערכנו טקס הדלקת נרות וחלוקת עוגה (המהממת שבתמונה)

הילדים היו בעננים ואנחנו האמהות אף עוד יותר על כך שההפקה הצליחה.

אני חייבת לציין שבשום שלב לא הרגשנו שאנחנו מתקמצנות : הזמנו חולצות לכל ילד, הפתעות שוות, פינקנו בממתקים פיצות ועוגה (מהממת כבר אמרתי?)

ועדיין, עצם זה שלקחנו את ההפעלה על עצמנו וזה ששילבנו כוחות שלוש משפחות גרם לכך שעלות היומהולדת יצאה הכי נמוכה מכל ימי ההולדת שאי פעם אירגנתי והאוצר שלי טוען שזאת היומהולדת הכי כיפית שאי פעם ארגנתי לו - אז יצא רווח כפול 💪.

מבחינתי זה היה שווה את ההשקעה בטח ובטח כשההנאה לא נפגעה.

מהיומהולדת הזאת הרווחתי שתי פגישות "עסקיות" ומהנות עם אמהות שאני ממש אוהבת ואף פעם אין לנו זמן לקפה יחד, אוצר אחד מרוצה במיוחד ועוד 29 ילדים שחזרו נלהבים הביתה אחרי פעילות מאתגרת וכייפית.

אני מתכוונת לפתוח במסורת של מסיבות מושקעות בתקציב שפוי.

ומה איתכם? גם אתם בעניין? ואולי יש לכם עוד רעיונות שכאלה לשתף את כולנו?

רק בשמחות לכולנו ושבוע נפלא 🙏

איתכם ובשבילכם סמדר 💚

Smadar Givaty


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page