top of page

זהירות - הלוואה ברגע, בקליק, במצמוץ או בהרמת יד


תמיד תזכרו שהלוואות צריך להחזיר.

אז נכון שפסח מגיע ונכון שבא לכם לחדש את כל הבית, לטוס לזנזיבר עם הילדים וגם לארח עם סרויס חדש בכל יום עד הטיסה?

אז בא לכם. אגב, גם לי 😊

אבל מה לעשות שלא תמיד הרצונות שלנו תואמים לחשבון הבנק?

את זה בדיוק יודעים כל הבנקים וכל חברות האשראי והמימון למיניהן ולכן בימים אלו ממש, לא משנה מה אנחנו מחפשים ברשת אנחנו מקבלים הצעות להלוואות ברגע. לא משנה באיזה פקק אנחנו עומדים ולפנינו יהיה אוטובוס נושא שלט פרסומת ענק של הלוואה לכל דורש.

אז אני כאן כדי להזכיר לכם שאת ההלוואות האלה צריך יהיה גם להחזיר. ואם לא הצלחנו לחסוך את הסכומים האלה מראש כנראה שיהיה לנו מאוד קשה לעמוד בהחזר שלהם גם אחר כך.

אנא מכם, תכננו את החג והחופשות בהתאם למה שיש לכם ולא משנה מה אחרים עושים ולאן הם טסים. כל אחד בהתאם לכיס שלו. אנחנו ממש לא רוצים לצאת 'מחירות לעבדות' בעקבות הוצאות החג.

במקביל ניתן גם לתמחר את החלומות שלנו, להתחיל לחסוך לטובתם כבר מעכשיו ולממש אותם בפסח הבא. תאמינו לי ששנה עוברת מהר ויהיה לנו כיף גדול לממש את התוכניות בשנה הבאה עם כסף שיש.

אז, בבקשה, הלוואות לא לוקחים לטובת חופשות, בילויים, חגים ועוד אי אלו הוצאות שוטפות. הלוואות לוקחים אך ורק לטובת מינוף ועל זה ארחיב בפוסט נפרד.

שיתחיל שבוע נפלא עם צבירת נכסים ולא התחייבויות 🙏

איתכם ובשבילכם סמדר 💚

Smadar Givaty

* בתמונה החופשה המתוכננת שלנו בפסח, נראה לי שיהיה לא הרבה פחות מהנה מזנזיבר. מה שבטוח זה שיהיה הרבה יותר מרגיע להכנס אחרי החג לחשבון הבנק 😊


פוסטים אחרונים
פוסטים קודמים
חיפוש לפי תגיות
עקבו אחריי בפייסבוק
  • Facebook - Black Circle
bottom of page